به گزارش شهریار ، به منظور رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان، با حضور موسی زارعی شهردار منطقه، باغی سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز و چند تن از روسای ادارات و کارشناسان این حوزه در بخشهای مختلف برنامه استقرار میز خدمت حضوری شهرداری تبریز برای رسیدگی به شکایات و مشکلات شهروندان از ساعت ۹ تا ۱۲ روز سه شنبه ۲۳ اسفند در محل ساختمان اداری شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برگزار میشود.
این ویژه برنامه با هدف کاهش بروکراسی اداری، دسترسی سریع شهروندان به نتیجه درخواستهای خود، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران و کارشناسان، تسهیل امور شهروندان در مراجعه و اخذ خدمات از واحدهای شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.
در این برنامه، سرپرست اداره کل بازرسی و حاضران به مشکلات و شکایات شهروندان در حوزههای مختلف شهرسازی، خدمات شهری، املاک، امور مالی و نیروی انسانی مربوط به شهرداری منطقه رسیدگی و ارجاعات لازم را جهت حل و فصل مشکلات انجام خواهند داد.
شهروندان می توانند جهت هماهنگی و اخذ اطلاعات لازم با مدیریت بازرسی شهرداری منطقه با شماره تلفن ۳۲۳۶۷۹۰۰ تماس برقرار کنند.
نظرات