پاسخگويي به 1500 مورد از درخواست و شكايات مردمي در سال 1401

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، طي 12 ماهه سال گذشته يك هزار و 463 مورد درخواست و شكايات مردمي به صورت حضوري و غير حضوري توسط ميز خدمت شركت دريافت و مورد بررسي قرار گرفته است.
بيشترين درخواست ها دريافتي با 470 مورد مربوط به مراجعه حضوري به ميز خدمت و بخش ديگر مربوط به سامانه هاي سامد، سمات و ملاقات هاي چهره به چهره در مساجد و مصلي اعظم تبريز و سفرهاي استاني رياست جمهوري و مسئولان كشوري بوده است.
در راستاي رسيدگي به مشكلات مردمي، درخواست ها و شكايات دريافتي پس از بررسي به منظور رفع مشكلات و ارائه مشاوره هاي لازم به بخش هاي مربوطه ارجاع و تمامي درخواست ها منجر به نتيجه شده است.

انتهاي پيام/
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات