به گزارش شهریار ، سیاوش فتح اللهی در جلسه بررسی مشکلات سامانه ۱۳۷ منطقه ۵ اظهار کرد: لازم است نقش و اهمیت سامانه ۱۳۷ در بهبود خدمات رسانی و ارتقای رضایت شهروندان برای مجموعه همکاران توجیه شود.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت ۱۳۷ در مدیریت شهری تهران تصریح کرد: لازم است با تعامل درون سازمانی نسبت به مناسب سازی و افزایش بازدهی این سامانه اقدام شود.
فتح اللهی انتقال سامانه ۱۳۷ به زیرمجموعه بازرسی را یکی از اقدامات موثر برای پیگیری مشکلات شهروندان عنوان کرد و افزود: این واحد در صورت بهبود عملکرد و تسریع در پاسخگویی می تواند به یکی از مهمترین راه های دسترسی مردم به خدمات شهرداری و ارتقای رضایت شهروندان تبدیل شود.
در جلسه مشترک شهردار منطقه ۵ با معاونان، مدیر بازرسی، شهرداران نواحی و راهبران سامانه ۱۳۷ مشکلات این واحد بررسی و دستورات لازم برای ارتقا و بهبود عملکرد آن صادر شد.
نظرات