شهرداری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری را در تبلیغات شهری مطرح کند

شهرداری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری را در تبلیغات شهری مطرح کند

    شهرداری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری را در تبلیغات شهری مطرح کند

    رئیس پژوهشکده رویان با بیان اینکه مهمتر از مسئله فرزندآوری، معضل ازدواج است، گفت: حوزه فرهنگی شهرداری می‌تواند در تبلیغات شهری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری و سنین مناسب فرزند آوری مطرح کرد، اگر سئوالات انگیزشی در ذهن جوانان ایجاد شود سبب می‌شود که آ‌ن‌ها به قضیه فرزندآوری فکر کنند.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر محمدحسین نصراصفهانی اظهار کرد: حوزه فرهنگی شهرداری می‌تواند در تبلیغات شهری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری و سنین مناسب فرزند آوری مطرح کرد، اگر سئوالات انگیزشی در ذهن جوانان ایجاد شود سبب می‌شود که آ‌ن‌ها به قضیه فرزندآوری فکر کنند.

    وی افزود: شورا و شهرداری اصفهان اگر می‌خواهد در این زمینه قدمی بردارد باید به صورت غیرمستقیم اطلاع‌رسانی‌هایی را بر پایه علمی انجام دهد.

    رئیس پژوهشکده رویان بیان کرد: اگر سه ماه قبل از بارداری تغذیه پدر و مادر صحیح شود، یک سوم فرزندان ناسالم به دنیا نمی‌آیند و تمامی این موارد می‌تواند به خوبی آموزش داده شود.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات