شهرداری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری را در تبلیغات شهری مطرح کند
رئیس پژوهشکده رویان با بیان اینکه مهمتر از مسئله فرزندآوری، معضل ازدواج است، گفت: حوزه فرهنگی شهرداری میتواند در تبلیغات شهری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری و سنین مناسب فرزند آوری مطرح کرد، اگر سئوالات انگیزشی در ذهن جوانان ایجاد شود سبب میشود که آنها به قضیه فرزندآوری فکر کنند.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر محمدحسین نصراصفهانی اظهار کرد: حوزه فرهنگی شهرداری میتواند در تبلیغات شهری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری و سنین مناسب فرزند آوری مطرح کرد، اگر سئوالات انگیزشی در ذهن جوانان ایجاد شود سبب میشود که آنها به قضیه فرزندآوری فکر کنند.
وی افزود: شورا و شهرداری اصفهان اگر میخواهد در این زمینه قدمی بردارد باید به صورت غیرمستقیم اطلاعرسانیهایی را بر پایه علمی انجام دهد.
رئیس پژوهشکده رویان بیان کرد: اگر سه ماه قبل از بارداری تغذیه پدر و مادر صحیح شود، یک سوم فرزندان ناسالم به دنیا نمیآیند و تمامی این موارد میتواند به خوبی آموزش داده شود.
انتهای پیام/
نظرات