روابط عمومی وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد
وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمانها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد. وزیر راه و شهرسازی در ادامه به خطای هالهای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچکتر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمیشود در حالی که با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنیتر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزارهای مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات