تاکید شهردار منطقه ۱۰ بر کیفی‌سازی خدمات اداری و تکریم ارباب رجوع

تاکید شهردار منطقه ۱۰ بر کیفی‌سازی خدمات اداری و تکریم ارباب رجوع

به گزارش شهریار ، موسی زارعی شهردار منطقه در این جلسه با بیان اینکه شهرداری نهادی خدمات رسان است و خدمت به شهروندان از وظایف اصلی این مجموعه است بر رعایت نظم در امور، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء و کیفیت خدمات رسانی و تلاش درجهت تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری تاکید کرد.

وی تصریح کرد: ارائه گزارش هفتگی مدیران از دیگر برنامه های مهم شهرداری برای افزایش نظارت و رفع چالش های موجود و تکریم ارباب رجوع خواهد بود که امیدواریم این مهم به صورت منظم پیگیری و ارائه گردد تا بتوانیم با بررسی دقیق و نقاط قوت و ضعف مجموعه نسبت به بهبود عملکرد اقدام کنیم.

زارعی در ادامه این نشست بر تعامل و همکاری بیشتر و اطلاع‌رسانی به هنگام، دقیق و شفاف از فعالیت‌های مجموعه شهرداری منطقه  تاکید کرد.

در این جلسه حاضران نیز به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و مقرر شد مسئولان و مدیران واحدها نهایت همکاری خود را در راستای افزایش بهره وری سازمانی با یکدیگر داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات