کمیسیون عمران در آینده نزدیک برای ارتقای رضایت شهروندان گام برمی‌دارد

کمیسیون عمران در آینده نزدیک برای ارتقای رضایت شهروندان گام برمی‌دارد

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر؛ مهدی مهدیخانی؛رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امورزیربنایی شورای شهر قزوین به همراه مهدی کوزه‌گرها،مدیرمرکز 137 و علی دوستی نسب، مدیرهماهنگی امور نواحی برای ارزیابی عملکرد نواحی درنحوه پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان  از چند نقطه شهر بازدید کرد.

مهدیخانی در این بازدید با بیان اینکه شهر را باید با همه جوانب آن دید،افزود:هرچند اجرای پروژه های کلان شهر به توسعه شهر  و ارتقای رفاه شهروندان کمک شایانی می‌کند؛اما نباید از مسائل خرد شهری غافل شد که پیگیری و انجام آن چه بسا تاثیر شگرفی در رفاه و آسایش شهروندان دارد.

این عضو شورای شهر تاکید کرد:کمیسیون عمران شورای شهر برای افزایش رضایتمندی در آینده‌ای نزدیک با تعریف پروژه‌های کوچک، اما تاثیرگذار در زندگی روزمره شهروندان گام برمی‌دارد.

رئیس کمیسیون عمران همچنین خاطرنشان کرد: ازآنجایی که مناطق چهارگانه به دلیل ماهیت کاری به طور مداوم در میدان حضور دارند،  از ارکان اصلی و حساس مدیریت شهری محسوب می‌شوند، نیاز به ارزیابی کیفی عملکرد در جهت تقویت خدمات رسانی دارند.

مهدی کوزه‌گرها،مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر هم در این بازدید گفت:زمانی می‌توان از رضایت شهروندی صحبت کرد که نواحی شهری به عنوان پیشانی منطقه، طبق وظایف ذاتی مشكلات و معضلات ناحيه را شناسایی کنند، درخواست‌هاي شهروندان را به مناطق انتقال دهند؛ حتی ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی با دستگاه‌‌های دولتی و غیردولتی داشته‌باشد.

این مدیر شهری خاطر نشان کرد: شناسایی مشکلات پیش روی نواحی درنحوه رسیدگی به درخواست شهروندان می‌تواند در ارزیابی و تقویت نواحی  تاثیرگذار باشد.

علی دوستی نسب، مدیرهماهنگی امور نواحی نیز گفت: با ابزاری چون ارزیابی نواحی، انتظار بر این است تغییرات محسوسی  بر عملکرد نواحی رخ دهد که منجر به ارتقای خدمات رسانی به شهروندان می شود.

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات