اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان

اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان

به گزارش شهریار ، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اتوبوسهای با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد بتدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوسهای نو خریداری شده می دهند.

وی با اشاره به خرید ۱۴۷ دستگاه اتوبوس از سال ۱۴۰۱ تاکنون و نیز آزادسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس سرویس کارخانجات و شرکت ها و تزریق آنها به خطوط کم برخوردار و مشکلدار گفت: علاه بر موارد فوق با تلاشهای شهردار تبریز و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر در سالجاری نیز خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نو به تصویب رسیده است که  گامی اساسی در استمرار نوسازی ناوگان و جبران عقب ماندگی های گذشته می باشد.

عباس نژاد ضمن رد اخبار منتشره در برخی خبرگزاریها در مورد فعالیت اتوبوسهای فرسوده سایر کلانشهرها در تبریز نیز گفت: هیچ اتوبوسی خارج از اتوبوسهای سازمانی خود اتوبوسرانی تبریز  و از سایر شهرها در خطوط اتوبوسرانی تبریز فعالیت نمی نمایند و خبر مذکور بدلیل تشابه لوگو یکی از شرکتهای حمل و نقل درونشهری بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز با یکی از کلانشهرها بوده است که شرکت فوق ثبت شده در تبریز با سابقه ۱۱ سال  بوده و طبق قرارداد جاری از اتوبوسهای شرکت واحد تبریز برای خدمات دهی به شهروندان استفاده می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات