اوفک آمریکا اجازه اجاره هواپیمای خارجی را نداد/ خریدار هواپیمای بومی سیمرغ خواهیم بود
حداکثر ظرفیت ایران ایر با قواعد روی کاغذ ۶۰ درصد این تعداد جابه جاییها بود اما توانستیم با بالاترین ضریب ایمنی تمام پروازهای حج را برگزار کردیم. وی ادامه داد: یکی از دلایل تاخیرات فنی بوده و هر چند قبل از علمیات حج لاستیک تمام هواپیماها نو شد، اما در بین پروازها با موضوع تعویض لاستیکها مواجه شدیم و ۲۱ ایستگاه فرودگاه را برای تعمیرات آماده کردیم و در درجه دمای بالا سیستم ترمز نیاز به تعمیراتی داشتند. مدیرعامل ایران ایر در پاسخ به این سوال که چرا لاستیکها با توجه به نوسازی دچار مشکل شدند، گفت: تمام لاستیکها وارداتی هستند اما با توجه به تراکم پروازها نیاز به تعویض داشتند. فرزادیپور در پاسخ به این سوال که آیا در داخل کشور توان تولید هواپیما وجود نداردکه نسبت به واردات اقدام کردیم، ادامه داد: در درود لرستان لاستیک هواپیما تولید میشود اما هر تایپ هواپیما نیاز به نوعی از لاستیک ...
متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)
نظرات