شرکت‌های مسافربری نسبت به رعایت حقوق مسافران متعهد باشند

شرکت‌های مسافربری نسبت به رعایت حقوق مسافران متعهد باشند

به گزارش شهریار ، یونس فاتح در بازدید از پایانه مسافربری شهرداری تبریز اظهار کرد: شرکت‌های مسافربری باید مدیران، کارکنان، رانندگان و سرویس‌های تحت پوش خود را موظف کنند تا ضمن تکریم و ارائه رفتار شایسته با آنان، نسبت به رعایت حقوق مسافران متعهد باشند.

فاتح ضمن بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های مسافربری بر رفع مشکل تهیه بلیت و ارائه خدمات مناسب به مسافران در پایانه های مسافربری تاکید کرد و در این خصوص دستورات لازم صادر شد.

وی از پروژه های عمرانی این سازمان همچون احداث هتل، مجتمع چند منظوره تجاری، تفریحی، رفاهی و ورزشی و همچنین پارکینگ طبقاتی پروژه بهشت ماندگار نیز بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در خصوص جزئیات پروژه‌های در دست اجرای این مجموعه گفت: مجتمع بهشت ماندگار در مساحت ۱۷ هزار متر مربع در سایت شرقی ترمینال در حال اجراست.

احمد زارعی افزود: همچنین پروژه سیتی سنتر ترمینال بزرگ تبریز با هدف ایجاد یکی از بزرگترین مجتمع‌های چند منظوره تجاری، خدماتی، تفریحی، فرهنگی و توریستی منحصر به فرد در استان با رعایت استانداردهای روز دنیا با سرمایه گذاری سازمان پایانه های مسافربری تبریز احداث می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات