پاسخگویی سازمان زیباسازی به ۱۳۳پیام مردمی سامانه ۱۳۷ در چهار ماهه نخست امسال
به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد:از ابتدای امسال تا پایان تیرماه رسیدگی به ۱۴۴ پیام به سازمان زیباسازی ارجاع داده شد که ۱۳۳ فقره بررسی و رسیدگی شد.
وی افزود: از مجموع پیامهای ارجاع شده به این سازمان نصب تابلوهای شناسایی در معابر، کوچه و خیابان با ۵۱ مورد و تعمیر و تعویض تابلوهای فرسوده با ۳۳ مورد به ترتیب بیشترین مطالبات مردمی بود.
منجم ادامه داد: ۶ مورد از پیامهای مردمی مربوط به تعمیر روشنایی و نورپردازی شهری ، ۱۱مورد مرمت و تعمیر مبلمان شهری ، ۵مورد جمع آوری تابلوهای زوائد بصری، ۲۷ مورد پاکسازی دیوار نوشته ها، ۳ مورد رنگ آمیزی مبلمان شهری و ۸ فقره آذین بندی شهری مورد رسیدگی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از توجه مردم به وضعیت سیما و منظر شهری قدردانی کرد و گفت: شهروندان به جهت حفظ سیما و منظر شهری و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی از هر گونه نصب تابلوهای غیرمجاز، آسیب زدن به مبلمان شهری و روشنایی ها و نوشتن هر گونه تبلیغات بر روی دیوارها خودداری کنند.
انتهای پیام/
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات