مدیر بازاریابی پلی ران: ارزش آفرینی برای مشتریان سرلوحه اقدامات پلی ران است

مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل‌های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده‌ها انجام می‌شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی‌ها صورت می‌گیرد.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات