کاهش درخواست‌ شهروندان با تمرکز مدیریت شهری به نواحی منفصل

کاهش درخواست‌ شهروندان با تمرکز مدیریت شهری به نواحی منفصل

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛ کوزه‌گرها، مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر در بازدید از ناحیه چوبیندر که به منظور ارزیابی عملکرد  ناحیه در حوزه 137  صورت گرفت،گفت: ناحیه چوبیندر به دلیل موقعیت مکانی با مسائلی نه تماماً از جنس شهری، بلکه فرهنگی و اجتماعی  هم مواجه بوده که نیاز به تعامل دستگاه‌های مختلف را با شهرداری دارد.

وی  ادامه داد:  به دلیل معضلات فرهنگی و اجتماعی، هزینه اداره شهرهایی چون  چوبیندر بیشتر است؛ اما با توجه ویژه مدیریت شهری و شورای شهر، با اجرای  پروژه‌های عمرانی بخشی از مسائل شهری کاهش می‌یابد که همین امر منجر به آن شده که در تماس‌های شهروندان به سامانه 137 تاثیر محسوسی گذاشته و روند کاهشی را شاهد باشیم.

علی دوستی نسب، مدیر هماهنگی امور نواحی هم در این بازدید، ضمن تشریح پروژه‌های در دست اقدام ابرازامیدواری کرد با پایان پروژه‌های عمرانی بسیاری از معضلات شهری نواحی کاسته شود که با محیط زیست و سلامت شهروندان مرتبط است.

علایی، مسئول ناحیه چوبیندر نیز در این بازدید خاطرنشان کرد:  بخشی از مسائل این شهر به  دستگاه‌های اجرایی ارتباط دارد که ناحیه برای کاهش معضلات، تلاش خود را برای تعامل برون دستگاهی انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ به منظور ارزیابی عملکرد نواحی در نحوه انجام درخواست شهروندان در مرکز 137، بازدیدهای دوره ای از نواحی را در دستور کار قرارداده است.

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات