کارگروه تدفین مدیریت بحران در سازمان مدیرت آرامستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ عمویی رئیس کارگروه تدفین ستاد مدیریت بحران در این جلسه گفت: کارگروه تدفین یکی از چهار گروه زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران شهرداری است که وظایف کلی آن شامل جمع آوری و حمل اجساد از محل حادثه تا محل دفن، شناسایی، ثبت فوت و صدور جواز دفن، تغسیل، تکفین، تدفین، امحاء لاشه های دام و طیور و... می باشد.
وی خاطرنشان کرد: پس از بحران نیازمند اقداماتی جهت بازسازی و باز توانی هستیم، افزود: در همین راستا این کمیته به صورت مرتب برگزار می شود تا با شناسایی امکانات و توانایی ادارات مرتبط با موضوع بتوان در مواقع بحرانی بهترین عملکرد را ارائه داد.
کارگروه تدفین یکی از چهار کارگروه اصلی زیر مجموعه مدیریت بحران شهرداری قزوین می باشد، این کارگروه با حضور نمایندگان ادارات نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، اداره ثبت احوال، پزشکی قانونی و محیط زیست در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری برگزار شد.
انتهای پیام/
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات