متروی پرند با سه رام قطار حرکت می‌کند

با توجه به اینکه مترو پرند ادامه خط یک مترو تهران بود دولت با محوریت کارفرمایی شرکت عمران پرند با منابع دولتی در سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی را به شهرداری تهران سپرد. با توجه به تورم چند سال گذشته و گران شدن پروژه‌های ریلی عملا آن روش تامین مالی روی پروژه مترو پرند جواب نمی‌داد و اگر قرار بود با همان مدل پیش برویم تا چند سال آینده هم نمی‌توانستیم شاهد بهره برداری از این خط باشیم. این مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان باعث شد روند اجرای پروژه تسریع شود و خوشبختانه هم‌اکنون آماده بهره برداری است.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات