كاهش زمان پاسخ گويي به درخواستهاي مردمي در توزيع برق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع نيروي برق تبريز، عباس حسامي در خصوص پاسخگويي به درخواستهاي مردمي گفت: به منظور پاسخ دهي به درخواستها و شكايات شهروندان، ميز خدمت شركت به صورت حضوري و غيرحضوري فعال است.
وي افزود: طي بازه زماني 4 ماهه از ابتداي شهريور سال جاري تا پايان آذر ماه 200 مورد درخواست به صورت حضوري و غير حضوري ثبت شده كه به تمام درخواستها به صورت 100درصدي پاسخ داده شده است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز با بيان اينكه بحث تكريم ارباب رجوع يكي از اولويتهاي اساسي اين شركت بوده و همكاران با تمام تلاش در اين خصوص و تسريع در پاسخ دهي به درخواستهاي مشتركان پاي كار هستند، اضافه كرد: به طور ميانگين به درخواستهاي ارائه شده از طريق ميز خدمت طي 7 روز كاري پاسخ داده مي شود كه اين ميزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته كاهش چشمگيري داشته است.
در ادامه شاهرخ طلوع اصغري كارشناس ميز خدمت شركت توزيع نيروي برق تبريز گفت: در كنار فعاليت ميز خدمت شركت در طول هفته، روزهاي سه شنبه ميز خدمت در محل شركت از ساعت 8 تا 10 صبح با حضور مديرعامل برپا بوده و به صورت چهره به چهره درخواستها و مشكلات بررسي مي شود.
وي با بيان اينكه بخشي از درخواستهاي ارائه شده از طريق سامانه سمات (سامانه رسيدگي به درخواستها و شكايات شركت توانير) و به صورت حضوري رسيدگي مي شود، ادامه داد: همچنين از طريق تماس تلفني و حضوري در تمام روزهاي كاري به شهروندان پاسخ داده مي شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات