افتتاح مركز پاسخگويي متمركز تلفني 121 شركت توزيع برق ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، مرکز شبانه روزی پاسخگویی متمرکز تلفنی ١٢١ به منظور خدمات مطلوب و یکپارچه به مردم غرب مازندران در محل ستاد این شرکت افتتاح گردید.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در حاشیه این مراسم گفت: این مرکز به منظور تکریم و جلب رضایت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و به هنگام به مشترکین برق، برنامه ریزی و تصمیم گیری به موقع در جهت استفاده بهینه از منابع، توسعه ظرفیت و راهبری برای بهبود عملکرد واحدهای اتفاقات شبکه و رسیدگی موثر و مفید به درخواست های مشترکین برق راه اندازی شده است.
وی افزود: پاسخ گویی منطقی و سریع و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش قدرت مانور و قابلیت پدافندی شبکه، از مهمترین اهداف این سامانه تلفنی متمرکز اتفاقات شبکه است.
مهندس بابایی خاطرنشان کرد: در هر ساعت از شبانه روز، پس از تماس تلفنی مشترکین با مرکز اتفاقات شبکه ١٢١، موقعیت مکان مورد نظر ثبت و به تبلتهای خودروی اتفاقات شبکه در سطح شهرستان ها اعلام می گردد تا نزدیکترین اکیپ به محل مورد نظر اعزام شده و درخواست مشترک را در کمترین زمان ممکن انجام شود.
وی به برنامه های آتی این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز در آینده ای نزدیک مدیریت راهبری شبکه های فشار ضعیف توزیع برق غرب مازندران را هدایت خواهد کرد و درنظر داریم سایر خدمات این شرکت در بستر همین سامانه ١٢١ اجرا گردد تا گام بزرگی در زمینه خدمات غیرحضوری به مشترکین این شرکت برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات