استقبال گسترده در روز برفی تهران رویداد یونیتی در کانون توجه مدیران بازاریابی و ارتباطات
به گزارش خبرنگار ما، میلاد صفایی مجری برگزاری ایونت یونیتی در حاشیه برپایی این مراسم با اشاره به اینکه هدف اصلی از برپایی این رویداد طراحی و اجرای دیدارهای صمیمانه و هم افزایی انرژیهای مثبت در مسیر ایده پردازیهای نوین است افزود: marcom عنوان اولین زیر شاخه از مجموعه رویدادهای یونیتی ایونت است که در حقیقت یک دورهمی با حضور متخصصان و کارشناسان عرصه بازاریابی و ارتباطات ایران است و در آینده با اتفاقات ویژهتری همراه خواهد بود.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان
نظرات