لزوم برنامه‌ریزی جهت انجام به موقع پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۳

لزوم برنامه‌ریزی جهت انجام به موقع پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونان عمرانی شهرداری تبریز که در شرکت خانه سازی پیش ساخته شهرداری تبریز برگزار شد با اشاره به عملکرد پروژه های عمرانی در سال جاری گفت: تا کنون بیش از ۸۰ درصد بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ محقق شده است که امیدواریم با اتمام پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا تا پایان سال از میزان بالایی برخوردار شود.

وی در این جلسه توجه همه جانبه در اجرای پروژه ها را از معاونین عمرانی مناطق خواستار شد و اضافه کرد: ایجاد حساسیت و دقت در اجرای پروژه ها می تواند در بخش افزایش کیفیت بسیار کارساز و موثر بوده و روند اجرای آن را سرعت بخشد.

احمدزاده ضمن پیگیری روند اجرایی پروژه های واگذاری مناطق شهرداری به شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان بر تسریع در عملیات اجرایی همراه با رعایت اصول فنی و مهندسی با هدف تکمیل  هرچه سریعتر پروژه‌ها تاکید کرد.

وی خدمات رسانی شایسته و تلاش شبانه روزی با نگاه کارشناسی به ویژه در مناطق کم برخوردار را از مهمترین محورهای پروژه های سال آتی برشمرد و گفت: از برنامه ریزی های مهمی که باید برای تسریع اجرایی شدن پروژه های سال آتی مد نظر قرار گیرد لزوم انجام به موقع مطالعات و تهیه اسناد و مدارک مناقصات مرتبط با پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: با توجه به افزایش دو برابری اعتبار پروژه های آسفالت ریزی سال ۱۴۰۳ لزوم برنامه ریزی برای تحقق اعتبارات پیش بینی شده بر اساس اولویت های مصوب ابلاغی یکی از ضروریات می باشد.

سامان احمدزاده تصریح کرد: باید تمامی مناطق تلاش کنند تا با پیگیری اهداف تعریف شده نهضت آسفالت را با حفظ کیفیت محقق کنیم.

وی خواستار نظارت مستمر بر حسن اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی شد و با موثر دانستن نقش نظارت مستمر و حضور معاونین در پروژه ها افزود: پروژه ها باید با امانت‌داری مسئولانه اجرا و مورد بهینه‌سازی قرار گیرند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود توجه معاونین مناطق را به بخش بهسازی معابر فراخواند و بر اولویت قرار دادن  بهسازی معابر برای افرادکم توان و ناتوان جسمی وحرکتی، ارتقاء کیفیت راه ها و آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت و زدودن نازیبایی ها در معابر اصلی سطح شهر تاکید کرد.

وی با اشاره به برخی از تکالیف بودجه‌ای سال ۱۴۰۳ ابراز کرد: لایحه برنامه و بودجه سال آینده بر اساس ناحیه محوری تدوین شده و توجه ویژه ای به پروژه های آسفالت اساسی معابر، پروژه های فرهنگی و ورزشی، مکانیزه کردن خدمات شهری و... شده است که امیدوارم با همت مضاعف عوامل اجرایی بتوانیم در تحقق اهداف آن قدم برداریم.

احمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم، عنوان کرد: جهت استقبال از بهار پروژه های خدماتی از جمله بهسازی  و مناسب سازی راه ها، چاله زدایی معابر باید با سرعت بیشتر در اجرایی شوند.

جلسات شورای معاونین عمرانی به منظور بررسی عملکرد مناطق و هماهنگی پروژه‌های عمرانی با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونین عمرانی مناطق دهگانه و سازمان های شهرداری به صورت مستمر و به ترتیب در یکی از مناطق و سازمان های شهرداری تشکیل می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات