پاسخگویی به بیش از ۱۱هزار تماس درباره پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

پاسخگویی به بیش از ۱۱هزار تماس درباره پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

، محسن طباطبایی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن گفت: سامانه صدای مسافر راه آهن (۵۱۴۹) به عنوان مرجع پاسخگویی به سوالات مسافرین و ثبت شکایات آنان در روزهای پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز ۱۴۰۳، پاسخگوی ۱۱ هزار و ۵۴۵ تماس گیرنده بوده که ۵۸۶۰ تماس به صورت تلفنی و ۵۶۸۵ تماس نیز از طریق تلفن گویا پاسخ داده شده است.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات