بیش از ۷۰ درصد مسیر آزادراه منجیل-رودبار ابنیه فنی است/ مهندسی ارزش، در ساخت آزادراه منجیل-رودبار

بیش از ۷۰ درصد مسیر آزادراه منجیل-رودبار ابنیه فنی است/ مهندسی ارزش، در ساخت آزادراه منجیل-رودبار

سرپرست ساخت وتوسعه آزادراه‌ها ادامه داد: برای ساخت پل شماره ۲ با ۲دهانه ۸۵ و ۵۰ متری و پل شماره ۳ با یک دهانه میانی بزرگ به ارتفاع ۱۱۰ متر و سه دهانه ۶۵ متری از روش طره آزاد با اجرای شاریو استفاده شده است که این اقدام با هدف سبک‌تر شدن سازه و کاهش بار ستون‌ها در نوع خود یک مهندسی ارزش در ساخت به حساب می‌آید.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات