میزبانی از شهروندان با توزیع آش نذری در میدان شهید بهشتی
به گزارش شهریار
، این برنامه دومین برنامه افطارلیق شهرداری منطقه ۸ بود که در اولین روز بهار در میدان شهید بهشتی برگزار شده و آش نذری بین روزه داران گرامی توزیع شد.
شایان ذکر است شهرداری منطقه ۸، در این برنامه، با توزیع افطاری ساده ، پذیرای صدها شهروند روزه دار بود.
نظرات