استقرار میز ارتباطات مردمی در پایانههای مسافری و مجتمعهای خدماتی-رفاهی
حمیدی مقدم همچنین خاطرنشان کرد: نظارت ویژه بر روند فروش و پیشفروش بلیت در پایانههای مسافربری و دفاتر فروش بلیت در سراسر کشور و نظارتهای موردی بر انطباق تعداد مسافران با آمارهای درج شده در صورت وضعیتهای مسافری در پایانههای مسافربری و پاسگاههای پلیس راه سراسر کشور، از مهمترین فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در میز ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات در پایانههای مسافربری سراسر کشور است.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات