آغاز اجرای طرح خدمات محله ای تبریز با غبار روبی مزار شهدا

آغاز اجرای طرح خدمات محله ای تبریز با غبار روبی مزار شهدا

به گزارش شهریار ، با حضور تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و  معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز اجرای طرح خدمات محله ای با غبار روبی مزار شهدای وادی رحمت آغاز شد.

گفتنی است در قالب طرح خدمات محله ای که به مدت یک ماه از امروز تا هشتم خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت، لکه گیری آسفالت و چاله زدایی معابر، پاکسازی و شستشوی مبلمان شهری، حذف موانع فیزیکی و جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی، امحاء دیوار نوشته و سفیدکاری دیوارها توسط نیروهای خدمات شهری در سطح شهر اجرا می شود.

همچنین  لایروبی و پاکسازی آبروها، جوب ها و کانال ها، ترمیم جداول، پل ها و همسطح سازی دریچه ها، اجرای طرح های متنوع دیواری، پاکسازی زمین های خالی و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی سطح معابر از دیگر آیتم های مورد اجرا در قالب این طرح خواهد بود.

به رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر ، رفع و ساماندهی سد معبر مغازه ای و زنده گیری سگ های بلاصاحب از دیگر آیتم های مورد اجرا در قالب طرح خدمات محله ای اجر خواهد شد.

در مراسم آغازین این طرح، ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشته شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات