ارزيابي عملكرد سال 1402 معاونت بهره برداري برق منطقه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، مهندس مجید وفایی مدیرعامل برق منطقه ای سمنان در جلسه اختتامیه این ارزیابی اظهار داشت: فرایند ارزیابی همچون کارگاه تبادل تجربیات است که موجب بهبود عملکرد و افزایش بهره وری می شود.
وی تقدیر از زحمات همکاران در سالیان گذشته که موجب شده تا زیرساخت مناسبی در صنعت برق در استان وجود داشته باشد، به ١٨٠ اقدام صنعت برق برای گذر از اوج تابستان اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از اقدامات مرتبط در این شرکت عملیاتی و اجرا شده است.
مدیرعامل برق منطقه ای سمنان در عین حال اظهار امیدواری کرد بهبود و اصلاح فرایندها در معاونت بهره برداری و استفاده بهینه از زیرساختها منجر به تأمین برقی مطمئن و پایدار در صنعت برق در استان سمنان شود.
غلامرضا اساسه معاون بهره برداری برق منطقه ای سمنان نیز در این نشست هدف از این ارزیابی را تطبیق عملکرد شرکت با رویه ها و دستورالعملهای ابلاغی و شناسایی و تحلیل نقاط مستعد بهبود و ارائه راهکارها و پیشنهادات در جهت اصلاح روندها برشمرد.
وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع و اهم اقدامات انجام شده در سال ١٤٠٢، اظهار داشت: با تلاش کارکنان این معاونت و حمایتهای مدیرعامل اقدامات خوبی در بخشهای مختلف فعالیتهای مرتبط با حوزه بهره برداری انجام شده است.
کریمی فرد سر گروه ارزیابان شرکت توانیر نیز ضمن معرفی اعضای گروه، هدف از این ارزیابی را علاوه بر شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، ایجاد آمادگی برای گذر موفق از پیک تابستان ????، تبادل تجربیات و اطلاعات به منظور ارتقاء و بهبود مسائل بهره برداری عنوان کرد.
در پایان، سایر اعضای گروه ارزیابی نقاط قوت، قابل بهبود و پیشنهادات خود در رابطه با ارزیابی انجام شده را ارائه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات