توزیع ۸۸۰ تن آسفالت در مسیر دروازه تهران تا پل کابلی

توزیع ۸۸۰ تن آسفالت در مسیر دروازه تهران تا پل کابلی

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: در تداوم اجرای طرح ساماندهی آسفالت مسیر پرتردد دروازه تهران تا هتل مرمر از پل کابلی، پس از طی مراحل اولیه و آسفالت تراشی و زیرسازی وارد فاز عملیاتی توزیع آسفالت شده که هم اکنون اکیپ های پیمانکاری در حال انجام این مرحله هستند.

وی گفت: بر همین اساس شب گذشته در این محدوده از دروازه تهران تا پل کابلی حدود ۸۸۰ تن آسفالت توزیع شده است که به صورت شبانه و به منظور عدم ایجاد ترافیک در این محدوده اجرائی می شود.

شاهوردی افزود: با اجرای این طرح شاهد ساماندهی، روان سازی و ایمن سازی این مسیر که یکی از پرترددترین مسیرهای منطقه است خواهیم بود و سعی داریم با سرعت و دقت عملیات مورد نظر را به اتمام رسانده تا هر چه زودتر شاهد این امر باشیم.

حمید شاهوردی اعلام کرد: با توجه به این که شهروندان محترم منطقه به منظور عدم ایجاد ترافیک در شهر از وسایل نقلیه عمومی به ویژه BRT استفاده می کنند، لذا با هدف آرام سازی و ایمن سازی مسیرهای مذکور در سطح منطقه ۱، اقدام به ساماندهی این مسیرها کرده ایم که هم اکنون وارد مرحله عملیاتی شده است.

وی گفت: بر همین اساس، مسیر BRT سه راهی ولیعصر (عج) تا پل کابلی طی شب گذشته توسط اکیپ های پیمانکاری منطقه آسفالت تراشی شد و این امر در مسیر مذکور تداوم خواهد داشت و پس از این فاز شاهد توزیع آسفالت اساسی خواهیم بود که نقش بسیار موثری در روان سازی مسیر خواهد داشت.

شاهوردی اعلام کرد: این ناحیه با هدف تداوم اجرای طرح محله ای "نگهداشت شهری" مطابق برنامه ریزی و درخواست شهروندان محترم مبنی بر اصلاح و ساماندهی معابر، اقدامات ویژه ای را آغاز کرده که کماکان در حال تداوم این طرح هستیم.

وی گفت: بر همین اساس، ساماندهی مسیر کوچه شهید رجائی در کوی شهید بهشتی که حدود ۱۵۰۰ مترمربع است در دستور کار قرار گرفت و اکیپ های اداره عمران این ناحیه سریعا اقدام به توزیع آسفالت کرده که با ۱۶۰ تن آسفالت این اقدامات به اتمام رسیده است.

شاهوردی بیان کرد: طرح پاکسازی محله ای که نقش بسیار مهمی در ساماندهی و اصلاح محلات و رضایتمندی شهروندان دارد در این ناحیه با جدیت و سرعت در حال اجرا و تداوم است.

وی گفت: بر همین اساس شستشو و پاکسازی باکس و زیرباکس ها و امحای دیوار نوشته در مسیر آخر خیابان عباسی، لکه گیری و چاله زدائی با آسفالت، لایروبی و پاکسازی بیست متری بعثت و فرهنگیان، لایروبی و پاکسازی جوب ها، جداول و کانیووها در مسیر کوی صالح آباد، پاکسازی کوی زمرد، ترمیم جداول مسیر میدان جانبازان از جمله اقداماتی است که در تداوم طرح "نگهداشت شهری" انجام و همچنان اجرا می شود.

گفتنی است، این طرح در هر دو ناحیه منطقه۱ توسط اداره خدمات نواحی و خدمات شهری منطقه در حال اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات