سمت و سوی رشد و توسعه شهری را سرمایه‌گذاری تعیین می‌کند

سمت و سوی رشد و توسعه شهری را سرمایه‌گذاری تعیین می‌کند

به گزارش شهریار ، رضا خلیلی گفت: سازمان سرمایه گذاری اهتمام ویژه ای برای تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری تبریز انجام داده است.

وی افزود: تعیین تکلیف و تسریع اجرای پروژه های سرمایه گذاری مورد تاکید شهردار محترم تبریز بوده، از این رو با برگزاری جلسات متعددی با کارشناسان شهرداری و سرمایه گذاران تبریز طرح های در دست کار فعال شده و بر تسریع آنها تاکید شده است.

خلیلی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف برخی پروژه های معطل مانده که قدمت آن در  برخی موارد ۱۵ سال بلاتکلیف مانده و منجر به تضییع حقوق شهر و شهروندان می باشد، موضوع جدی و از برنامه های راهبردی سازمان می باشد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز با اشاره به ۹۷ پروژه سرمایه گذاری شهرداری تبریز، اظهار داشت: تاکنون ۳۴ پروژه به اتمام رسیده، ۱۸ پروژه در حال بهره برداری و ۵ پروژه در حال اجرا و ۱۵ پروژه فسخ شده است.

وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر ۷ پروژه به ماده ۳۸ ارجاع شده، ۸ پروژه در حال رسیدگی، ۲ پروژه به عنوان لایحه در دست تصمیم گیری شورای شهر بوده، ۳ پروژه در مرحله بررسی دادگاه و ۵ پروژه متفرقه را شامل می شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، تصریح کرد: در میان این ۹۷ پروژه بالاترین تعداد از لحاظ فراوانی مربوط به منطقه ۱ با ۱۷ پروژه و سپس ۱۴ پروژه متعلق به منطقه ۲ و ۱۲ پروژه متعلق به شهرداری منطقه ۵ و مابقی مربوط دیگر مناطق و سازمانهای شهرداری کلانشهر تبریز هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات