اتصال کانال سرپوشیده جاده مایان به جاده مرند - تبریز

اتصال کانال سرپوشیده جاده مایان به جاده مرند - تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای هدایت آب‌های سطحی از غرب کلان‌شهر تبریز، کانال سرپوشیده جاده مایان به جاده مرند - تبریز (روبروی معاینه فنی خودرو) متصل می‌شود.

وی افزود: این پروژه در مرحله باکس‌گذاری بتنی بوده و توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: این پروژه زیربنایی در راستای هدایت آب های سطحی با نگاه به توسعه متوازن شهر به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال اجراست.

جان‌فشان نوبری ادامه داد: دفع آب‌های سطحی موجب ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب و در نهایت رفع خسارت‌های احتمالی از مناطق شهری است و احداث کانال های هدایت آب‌های سطحی توسط شهرداری این منطقه در زمان بارندگی‌ها از جاری شدن آب در سطح معابر و همچنین آبگرفتگی پیشگیری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به لایروبی این کانال اذعان کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ایجاد آب‌گرفتگی و مشکلات عبور و مرور برای اهالی حوزه غرب تبریز، این کانال توسط عوامل شهرداری این منطقه لایروبی شد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تاکید کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده و هدایت آب‌های سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی و زیباسازی معابر و مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات