ضرورت افزایش هماهنگی بین سازمانی برای رفع مشکلات زمان بارش‌های زمستانی

ضرورت افزایش هماهنگی بین سازمانی برای رفع مشکلات زمان بارش‌های زمستانی

به گزارش شهریار ، هادی بدری در ششمین جلسه ستاد عملیات زمستانی شهر تبریز که با حضور نمایندگان دستگاههای خدمت رسان برگزار می شد گفت: پیشگیری از حوادث و رخدادها و مدیریت مناسب بحرانهای ناشی نزولات آسمانی ایجاب می کند دستگاههای خدمت رسان بیش از پیش هماهنگی و همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات گذشته و همراهی تمامی دستگاهها در مواقع بحران افزود: در مواقع بحرانی اتخاذ تدابیر اثر گذار باید صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب منجر شود و در این راستا بهره گیری از تجربیات گذشته اهمیت بسزایی دارد.

لازم به ذکر است شهردار تبریز رئیس ستاد عملیات زمستانی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار جانشین اول شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک نیز جانشین دوم شهردار در این ستاد هستند.

گفتنی است در ششمین جلسه ستاد عملیات زمستانی تبریز مصوبات قبلی این ستاد مورد بررسی و وظایف و تکالیف سازمانهای مختلف تعریف و اعلام شد.

همچنین موضوعاتی از قبیل خرید ماشین آلات و  تجهیزات زمستانی، محلول پاشی، تانکرها و سایر تجهیزات مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ستاد عملیات زمستانی شهر تبریز، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، مدیرکل بحران استان، رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز، مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی فرماندار تبریز، معاون خدمات شهری، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون فنی و عمرانی شهردار، مدیران عامل سازمانهای آتش نشانی، مدیریت پسماند، سیما منظرو فضای سبز، مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، سازمان فن آوری اطلاعات و سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری تبریز حضور دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات