توسعه فرهنگی و اجتماعی، لازمه دستیابی به توسعه همه بعدی یک شهر

توسعه فرهنگی و اجتماعی، لازمه دستیابی به توسعه همه بعدی یک شهر

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام رسول برگی در جریان حضور و دیدار دو ساعته خود از فرهنگسرای نرجس خاتون واقع در منطقه مارالان تبریز، با برنامه های این واحد فرهنگی آشنا شد.
حجت الاسلام برگی، همچنین با حضور در کلاسهای در حال برگزاری این فرهنگسرا شامل کلاس های زبان انگلیسی، سواد رسانه ای، نقاشی، خوشنویسی و ... با چندتن از هنرجویان این دوره ها به گفتگو نشست.
در پایان  این بازدید، چند تن از ساکنان این منطقه و بانوان حاضر در کلاسها، به بیان برخی مطالبات و مشکلات خود از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر پرداختند و حجت الاسلام برگی قول پیگیری داد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تمجید از فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲ تبریز، دستیابی به توسعه همه بعدی یک شهر را منوط به توسعه فرهنگی و اجتماعی آن شهر دانست و گفت: امسال شهرداری تبریز، برای اولین بار، اعتبارات و برنامه های ویژه ای را در حوزه اجتماعی و فرهنگی در سطح مناطق شهر به اجرا خواهد گذاشت.
وی افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در سال جاری بر روی فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی استوار شده است. به باور ما، وظیفه شهرداری صرفا آسفالت و بتن ریزی و مسیرگشایی نیست بلکه فرهنگ سازی و توجه به روحیه و فرهنگ و مطالبات تک تک شهروندان و جلب مشارکت آنان در اداره شهر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات