پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه " خانه مادر و کودک " شهرک خاوران

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه " خانه مادر و کودک " شهرک خاوران

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست، شهردار منطقه، به معرفی جزییات این پروژه پرداخت و گفت: پروژه خانه مادر و کودک، از یک طبقه و مساحت ۶۰۰ متر مربع برخوردار است که بودجه اجرایی در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل آن، ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این پروژه از ارتفاع سازه ای به متراژ ۶ متر برخوردار است که با طراحی دکوراتیو ویژه خود چه در اعیانی و چه در عرصه و محوطه خود، فضایی جذاب، چشم نواز و متنوع برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان خواهد آفرید و پس از اتمام، در قالب یک شهر بازی مسقف آماده پذیرش و خدمات رسانی به کودکان دلبند و خانواده های عزیز تبریزی خواهد بود.

دنیادوست افزود: پروژه خانه مادر و کودک، هم اکنون، در مرحله پارتیشن بندی فضاهای داخلی قرار گرفته که پس از اتمام این مرحله، اجرای عملیات نازک کاری پروژه آغاز خواهد شد. این پروژه در حال حاضر، از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی اظهار کرد: فضاهای داخلی طراحی شده برای خانه مادر و کودک شامل اتاق مادر و کودک، اتاق بازی و تمرین کودکان، دفاتر اداری، اتاق جلسه، کلاس های هنری و ... هستند که در حال حاضر، پارتیشن بندی فضاهای داخلی مورد اشاره در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات