احداث همزمان ۲۲ سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۶۵۰۰ میلیارد ریال در تبریز

احداث همزمان ۲۲ سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۶۵۰۰ میلیارد ریال در تبریز

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی ضمن بازدید از مراحل اجرایی پروژه‌های زمین ورزشی چند منظوره در سطح شهر تبریز که توسط این منطقه اجرا یا معین مالی می‌شود اعلام کرد: مدیریت شهری در راستای اهداف خود مبنی بر توانمندسازی محلات در حوزه های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان و بسترسازی مناسب جهت حضور شهروندان در سالن‌های ورزشی که نقش مهمی در تقویت سلامت شهروندی دارد و در این راستا احداث ۲۵ سالن ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: بر همین اساس شهردار تبریز به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز و کارشناسان این حوزه طی هفته گذشته ضمن بازدید از این پروژه‌ها، روند کار و کیفیت اجرای آن را مورد ارزیابی قرار دادند.

شاهوردی افزود: هم اکنون ۲۲ سالن ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و مقرر شده تا پایان شهریور ماه تمامی این سالن‌های ورزشی به مرحله بهره‌برداری رسیده و افتتاح شوند.

شایان ذکر است تعدادی از سالن‌های ورزشی چند منظوره در مسیرهای فضیلت، آخماقیه، دانش آموز، توانیر، خلجان، تجلایی، شمس تبریزی، ربع رشیدی و... قرار گرفته که در حال اجرا هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات