بزرگترین پروژه بازآفرینی کشور در حوزه مسیرگشائی به ایستگاه آخر بخش تملک نزدیک شد

بزرگترین پروژه بازآفرینی کشور در حوزه مسیرگشائی به ایستگاه آخر بخش تملک نزدیک شد

به گزارش شهریار ، جلسه مشترک با حضور مدیر کل اداره املاک و مستغلات شهرداری تبریز شهردار مناطق یک و ۱۰ و اعضاء هیات ارزیابی در خصوص حل مشکلات املاک باقیمانده در پروژه مسیر گشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب برگزار شد.

بر اساس این گزارش امروز ۱۲ تیر ماه جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات املاک باقیمانده در مسیر گشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب با حضور مدیر کل اداره املاک و مستغلات شهرداری، شهرداران مناطق یک و ۱۰ و هیات ارزیابی املاک مرکز در محل پروژه ترتیب یافت.

در این جلسه حمید شاهوردی شهردار منطقه یک اعلام کرد: این پروژه یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های شهرداری تبریز و پروژه بازآفرینی کشور محسوب می‌شودو ضرورت دارد تا جهت تسریع در امر اتمام تملک تمامی ادارات و سازمان‌ها و واحدهای بین بخشی با تعامل و همفکری و همگرایی در جهت رفع مشکل پیش رو گام بردارد تا هرچه زودتر بتوانیم آرزوی چند دهه گذشته ساکنین این مسیر را محقق کنیم .

وی در این جلسه افزود: در جریان تعاملات و توافقات املاک شاهد همدلی و حضور حائز اهمیت اداره کل املاک و مستغلات و هیات محترم ارزیابی املاک مرکز بودیم که به روند رو به رشد و محقق سازی اهداف چشم انداز کمک شایانی کرد.

شاهوردی اظهار کرد: با توجه به اینکه این پروژه مزین شده به نام شهید خدمت حضرت آیت ا... آل هاشم لذا این مهم ما را بر آن می‌دارد که با تمام توان و قدرت مضاعف در جهت اهداف شهرداری و شورای شهر در بازگشایی این مسیر گام برداشته و برای رسیدن به ایستگاه نهایی از هیچ امری فروگذار نگردیم.

گفتنی است در این  جلسه تمامی موارد و مسائل پیرامون رسیدگی به پرونده‌های املاک واقع در مسیر با حضور مدیر کل املاک، شهرداری منطقه یک ، شهرداری منطقه ۱۰ و هیئات ارزیابی مرکز بررسی و راهکارهای پیشنهادی برای این امر ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات