آسفالت‌ریزی ۱۱ هزار و ۸۰۰ تنی در ۵۸ محله و معبر شهری تبریز طی هفته دوم تیر

آسفالت‌ریزی ۱۱ هزار و ۸۰۰ تنی در ۵۸ محله و معبر شهری تبریز طی هفته دوم تیر

به گزارش شهریار ، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه خدمات محله‌ای دارد. یعقوب هوشیار شهردار تبریز در راستای احصای دقیق مسائل شهری و برطرف کردن آنها از سال گذشته طرح ناحیه بندی را در مناطق مختلف شهر آغاز کرده است به طوری که استقرار نواحی در مناطق دهگانه تبریز سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ بودند. بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است. شهرداری تبریز هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تنی آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۳ هزار و ۵۹ تن آسفالت در مسیر بلوار توانیر، ضلع های شمالی و جنوبی اتوبان پاسداران، بعثت فرهنگیان، کوی میراسلام واقع در احمد آباد جهت آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته با یک هزار و ۳۳۵ تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است.

بر همین اساس پارک رجائی شهر و پردیس رسانه هنر، زمین اسکیت پارک، ضلع غربی میدان ائل گولی، کوچه ۸ متری سی و سوم واقع در زعفرانیه، کوی شبنم سهند ائل گولی، کوچه شبنم کوی دانش، کوچه شهید شریف زاده، کوچه بیست و پنجم خیابان ولایت، کوی گلستان فردوس، محلاتی از ویلاشهر شامل کوچه های شقایق، سوم غربی و پنجم شرقی آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز طی هفته گذشته با توزیع یک هزار و ۴۶۵ تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی خیابان صائب حدفاصل تقاطع لاله‌زار تا خیابان شریعتی، کوچه ساوالان تجلایی، محوطه بیمارستان آیت الله طالقانی و کوی پلیس واقع در شهرک سفیرامید، خیابان فتحی‌وند، کوچه پنجم کوی طباطبایی چهارراه طالقانی، بن بست ولیعصر(عج) هفده متری مارالان اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزار و ۲۱۲ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرد.

برهمین اساس طی هفته گذشته معابرحجتی(کوی طالقانی)، کوچه باغ(کوی جوادی)، خیابان گمرک، مجتمع چمران، کوی فاتح حیدرآباد و محوطه سازمان حمل و نقل  از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز با توزیع  یک هزار و ۹۷۱ تنی آسفالت در معابر جاده تهران حدفاصل بسیج تا تبادل امام علی(ع)، چهل و پنج متری باغمیشه و برخی از معابر اصلی و فرعی دیگر را در دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۹۵۸ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این میزان از آسفالت در معابری شامل معابر شامل شنب غازان، الوار، شهرک شهید دکتر بهشتی، مایان کوی پدرام، محله تاریخی و فرهنگی قراملک به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز با توزیع یک هزار و ۳۴۶ تن آسفالت مسیرهای میدان امام حسین(ع)، کوچه نفت واقع در نگارستان، کوچه جنب مسجد بزرگ لاله، کوی بهشتی خلجان، کوی ثمین، محلات حسن رشدیه و نیکوهای شهرک اندیشه، کوی گلچین بهاران، کوچه شلاله های لاله و برخی از معابر دیزل آباد آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز با ۹۵ تن آسفالت کوچه صدر را آسفالت ریزی کرده است

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته ۱۰۱  تن آسفالت در معابر شهرک خاوران توزیع کرده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۴۷ تنی  را در دستور کار خود قرار داد.

برهمین اساس معابری چون بهمن آباد، کوچه‌های احمدی و یزدی واقع در خیابان امام دوست، کوچه نافعی خیابان مفتح برخی معابر دیگر طی هفته گذشته آسفالت ریزی شدند.

همچنین ۱۱ تن آسفالت دیگر به صورت مترفقه طی هفته گذشته توزیع شده است.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۱۴۴ هزار و ۵۲۹  تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات