توزیع ۱۳۵۰ تن آسفالت‌ در معابر و محلات شهرداری منطقه ۳ تبریز در طول هفته گذشته

توزیع ۱۳۵۰ تن آسفالت‌ در معابر و محلات شهرداری منطقه ۳ تبریز در طول هفته گذشته

به گزارش شهریار ، در ادامه عملیات‌های بهسازی، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر سطح حوزه استحفاظی منطقه، چندین مسیر آسفالت‌ریزی شد.

طی هفته گذشته با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه، با ۱ هزار و ۳۵۰ تن آسفالت خیابان صائب حدفاصل تقاطع لاله زار تا شریعتی ، محوطه مدرسه طالقانی در شهرک سفیر امید ، بن بست ولیصعر در ۱۷ متری مارالان و کوی پلیس در شهرک سفیر امید آسفالت ریزی وبهسازی شد.

فاز دوم کانال ایلی سو حدفاصل ابوریحان تا چهارراه لاله به طول ۵۰۰ متر آماده دال گذاری

شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات بتن ریزی کف کانال ایلی سو به طول ۵۰۰ مترحدفاصل چهارراه ابوریحان تا چهارراه لاله خبر داد وگفت: این مسیر آمادئه دال گذاری است.

علی قاسمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بعد از اتمام عملیات تخریب دال ، نخاله برداری، لایروبی  و لجن برداری کانال ایلی سو در خیابان آزادی حد فاصل چهارراه ابوریحان تا چهارراه لاله به طول ۵۰۰ متر ، عملیات بتن ریزی کف  این کانال نیز به اتمام رسید که به زودی دال گذاری روی کانال انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین عملیات بازسازی اساسی دیواره های این کانال به ارتفاع ۲ ونیم مترانجام شده است.

وی افزود: در فاز دوم بازسازی کانال ایلی سو در خیابان آزادی دال های فرسوده سطح روی این کانال به طول ۵۰۰ متر و عرض ۸ متر و به ضخامت ۸۰ سانتی متر تخریب، نخاله برداری و همچنین داخل کانال لایروبی شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز افزود: بازسازی اساسی کانال ایلی سو در حوزه شهرداری منطقه ۳ از دو سال قبل شروع شده ، تا پایان سال تکمیل می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه ،طی دو سال گذشته حدود ۶۰۰ متر از این کانال ترمیم و با دال های بتنی مسلح بازسازی شده است، افزود: در تداوم بازسازی این کانال ، امسال بودجه خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم به زودی بازسازی این کانال تکمیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات