مناسب‌سازی پیاده رو های بافت مرکزی شهر برای تمامی شهروندان

مناسب‌سازی پیاده رو های بافت مرکزی شهر برای تمامی شهروندان

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه۸ در راستای مناسب سازی معابر سطح حوزه برای تردد افراد کم توان و ناتوان افزود: در تمامی پروژه های پیاده راهی منطقه ۸، احداث مسیر روشندلان و معابر مسطح لحاظ شده تا روشندلان و افراد ناتوان به راحتی بتوانند در پیاده رو های منطقه ۸ تردد کنند.

شهردار منطقه ۸ افزود: یکی از مهمترین دغدغه ها و در عین حال انتظار معلولین از مدیریت شهری متناسب سازی معابر و فضاهای شهری برای اقشار مختلف است و در این راستا شهرداری تبریز نسبت به استاندارد سازی و بهسازی محیط شهری برای معلولین و افراد کم توان اقدام و پروژه های عمرانی خود را اجرایی می کند.

وی افزود: طی سالیان اخیر در راستای بهینه سازی معابر منطقه، اقدامات قابل توجهی جهت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی آغاز کرده و قصد داریم طی ماه های آتی اقدامات جهادی در راستای بهسازی محیط شهری برای معلولین و افراد کم توان در سطح منطقه انجام دهیم تا رفاه نسبی را برای معلولین محترم در سطح منطقه محقق شود.

حسین منیری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در راستای ساماندهی بارانداز یمن دوزان و خیابان صادقیه تبریز، عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از ابتدای سالجاری، عملیات مسقف سازی بار انداز یمن دوزان را آغاز کرده اند که عملیات بتن ریزی سقف در فاز نخست پروژه انجام شده و  در فاز دوم پروژه، عملیات نصب تیرهای فولادی سقف به سرعت در حال اجراست.

وی به مشخصات پروژه اشاره کرده و گفت: پروژه مسقف سازی بارانداز یمن دوزان، به طول ۴۰۰ متر و عرض ۸ متر در حال اجراست که در دیواره های این پروژه بالغ بر ۵۰۰ بولت جهت تحمل وزنی تیرهای سقف کاشت شده است و در این پروژه  ۴۸ تیر فولادی ۸ متری به وزن ۴۰ تن بارگذاری می شود.

شهردار منطقه ۸، در خصوص پروژه پوشش بار انداز یمن دوزان گفت:در  پروژه مسقف نمودن بارانداز یمن دوزان، بعد از مسقف سازی سقف زیر گذر مسیر  پیاده راهی به عرض ۱۲ متر جهت دسترسی آسان شهروندان و گردشگران به بازار تاریخی تبریز اجرا خواهد شد و در اختیار شهروندان و گردشگران گرامی قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات