اجرای موفق پردیس رسانه و هنر، تحقق یکی از وعده‌های صادق شهرداری و شورای ششم بود

اجرای موفق پردیس رسانه و هنر، تحقق یکی از وعده‌های صادق شهرداری و شورای ششم بود

به گزارش شهریار ، یاسین بجانی در حاشیه بهره برداری از پردیس رسانه و هنر و پارک رجائی شهر با اعلام این مطلب افزود: محل احداث پردیس رسانه و هنر قبلا بصورت متروکه و نیمه تمام و دارای معارض بود که با پیگیری و تلاش شهرداری این مکان از بلاتکیفی خارج شد و بر اساس تصمیم مدیران شهری و پیگیری شهردار تبریز و شهردار منطقه ۲ در عرض ۱۰ ماه تبدیل به چنین مجموعه زیبائی شده است.

بجانی، از این مرکز فرهنگی به عنوان یکی از وعده های صادق شورای شهر و شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری یاد کرد که طبق وعده یعقوب هوشیار شهردار تبریز در مدت بسیار کوتاهی تحقق یافت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، از تمامی تلاشگران به ثمر رسیدن این پروژه به ویژه از موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲ قدردانی کرد.

بجانی، از این مجموعه بعنوان مرکز فرهنگی زیبا با طرحی نو یاد کرد و اظهار امیدواری کرد تلاشگران فرهنگ و رسانه و شهروندان بتوانند از امکانات ایجاد شده به نحو احسن استفاده کنند.

ساختمان پردیس رسانه و هنر در هفت هزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت در شش طبقه و هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت و پارک رجائی شهر در جمعاً هر دو پروژه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه، به عنوان یک پروژه کم نظیر در ۲۲ هزارو ۷۰۰ متر مربع افتتاح و با بهره برداری از این مرکز فرهنگی مشکل چندین ساله اهالی رجائی شهر و ساکنان محل رفع شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات