رویدادهای فرهنگی و اجتماعی باید در خدمت مردم باشند

رویدادهای فرهنگی و اجتماعی باید در خدمت مردم باشند

به‌ گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در آیین تجلیل از فعالان ضیافت علوی که عصر روز پنج‌شنبه _ ۱۴ تیر _ در پردیس فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد، گفت: تاکید شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز به مسائل فرهنگی و اجتماعی در کنار یکدیگر است تا شاهد تاثیرپذیری جامعه از موضوعات فرهنگی باشیم.

شهردار تبریز ضمن اشاره به ضرورت پرداختن به فعالیت‌های اجتماعی، اظهار کرد: جایگاه خانواده و تاثیر دین بر این جایگاه، مسئله‌ای است که با استمرار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مبتنی‌بر فرهنگ اهل بیت (ع) ارتقا می‌یابد.

هوشیار بر ضرورت به‌کارگیری گروه‌های فکری مرجع در تبریز که همواره سردمدار حرکت‌های بدیع بوده‌اند، تاکید کرد و گفت: پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی همواره مورد تاکید شورای ششم کلان‌شهر تبریز بوده و تلاش خانواده بزرگ شهرداری تبریز در این راستاست که حرکتی با عنوان ضیافت علوی که در گام‌های نخست قرار دارد، در سال‌های آتی با غنای موضوع بیشتر برگزار شود.

وی افزود: در اجرای فعالیت‌های عمرانی شهر نیز باید به خروجی فرهنگی این پروژه‌ها توجه شود تا گام موثری در ایجاد انسان‌شهر برداشته باشیم.

گفتنی است در آیین تجلیل از خادمان ضیافت علوی که عصر روز پنج‌شنبه _ ۱۴ تیر _ در پردیس فرهنگ و هنر و رسانه به‌همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد از جمعی از غدیریون تبریز که در قالب گروه‌های مردمی، نهادهای دولتی و خصوصی و خانواده بزرگ شهرداری تبریز که در برپایی موکب‌های علوی سهیم بودند، تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات