طرح‌شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر برای بیست و دومین هفته اجرا شد

طرح‌شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر برای بیست و دومین هفته اجرا شد

به گزارش  شهریار، رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابر منطقه ۸، طرح جمع آوری دستفروشان با عنوان شنبه های بدون دستفروش در کلیه معابر و محورهای محدوده شهرداری منطقه ۸ از سال قبل آغاز شده و این هفته نیز تداوم یافت که در قالب این طرح، عوامل سدمعبر منطقه ۸، با جمع اوری بساط دست فروشان در کلیه معابر شهری، مانع ایجاد سد معبر و بازگشت آرامش به معابر شهرداری منطقه ۸ شدند.

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری دستفروشان وظیفه قانونی شهرداری می باشد، گفت: قانون به ما برای جمع آوری دستفروشان تکلیف کرده و ما با جمع اوری دست فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می کنیم.

شستشو و لایروبی کانال های سطح حوزه بطور شبانه روزی

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از لایروبی و شستشوی کانال های سطح حوزه خبر داد.

رسول شایان  با اعلام این مطلب افزود: لایروبی ،پاکسازی و شستشوی کانال های سطح منطقه همه روزه  بطور شبانه روزی  توسط عوامل زحمتکش خدمات شهری و اکیپ اگوی منطقه هشت انجام می گیرد تا از گرفتگی کانال ها و انتشار بوی نامطبوع در معابر سطح حوزه پیشگیری شود.

وی تاکید کرد: در این عملیات به منظور جلوگیری از انتشار بوهای نامساعد موقع تخلیه ، بعد از تخلیه لجن ها از آبروها و کانالهای سطح حوزه، کلیه معابر پیرامون شستشو شد.

ادامه اجرای مراحل نازک کاری در ساختمان شماره دو شهرداری منطقه ۸

شهردار منطقه هشت تبریز ازادامه نازک کاری ساختمان شماره دو این منطقه خبر داد.

حسین منیری فر  ضمن اعلام خبر فوق گفت: بدلیل کمبود فضای اداری شهرداری منطقه ۸، و با توجه به اینکه برخی از واحدهای شهرداری منطقه ۸ به ناچار در خارج از ساختمان اداری منطقه مستقر شده اند،  عملیات عمرانی توسعه ساختمان اداری منطقه ۸ در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ قرار گرفته و در این راستا طی ماه های اخیر بعد از طی مراحل قانونی، عملیات توسعه ساختمان اداری منطقه ۸ را با الحاق زمین ۶۶۰ متری و احداث ساختمان شماره دو منطقه ۸ آغاز نموده و اکنون شاهد  نازک کاری ساختمان در طبقه همکف ساختمان هستیم.

وی در خصوص مشخصات پروژه گفت: پروژه ساختمان شماره دو شهرداری منطقه ۸ در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و در۴ طبقه سازه ای احداث میشود که دارای ۲۰۰۰ متر زیربنا خواهد بود.

ادامه  اجرای مراحل نازک کاری در ساختمان شماره دو شهرداری منطقه ۸

پاکسازی شبانه روزی معابر سطح حوزه توسط نیروهای خدمات شهری

معاون خدمات شهری منطقه ۸ تبریز از پاکسازی شبانه روزی سطح این حوزه خبر داد.

رسول  شایان  با اعلام این مطلب افزود: در راستای تنظیف محدوده مرکزی شهر و  پاکسازی معابر سطح حوزه، عوامل خدمات شهری این منطقه اقدام به تنظیف، پاکسازی، شستشوی معابر اصلی و فرعی و اماکن عمومی سطح حوزه می کند تا پاکیزگی در منطقه تاریخی فرهنگی شهر جلوه گری کند.

وی خاطر نشان کرد:طرح پاکسازی سطح حوزه به صورت شبانه روزی در محلات و نقاط مختلف منطقه توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه هشت تبریز در حال انجام است و طی روزهای آتی تداوم خواهد یافت.

تداوم آسفالت ریزی کوچه جارالمسجد واقع در خیابان امام خمینی (ره) با توزیع ۴۵ تن آسفالت

‌معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ تبریز از تداوم لکه گیری و آسفالت‌ریزی کوچه جار المسجد در خیابان امام خمینی (ره)خبر داد.

اورنگ رسولی با اعلام این مطلب افزود: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت این کوچه ، طی روزهای  اخیر بعد از زیرسازی اصولی،  آسفالت‌ریزی کوچه جارالمسجد در خیابان امام خمینی (ره)،  توسط اکیپ آسفالت  معاونت فنی و عمرانی  انجام شد.

وی افزود: در این پروژه طی روز گذشته با ۴۵ تن آسفالت ریزی، کلیه قسمت های مورد نیاز کوچه جارالمسجد آسفالت ریزی و لکه گیری شد.

وی در خصوص آسفالت ریزی اساسی معابر محدوده مرکزی شهر گفت: در راستای ارتقاء کیفی معابر، آسفالت ریزی کوچه ها و معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۸ ازابتدای سال در حال اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات