پارک باغشمال در حال تبدیل شدن به قطب فرهنگی شهر تبریز است

پارک باغشمال در حال تبدیل شدن به قطب فرهنگی شهر تبریز است

به گزارش شهریار ، روح الله رشیدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: سوله های موجود در پارک باغشمال از پتانسیل های خوبی برخوردارند تا از آنها در قالب برنامه های فرهنگی وهنری وحتی گردشگری استفاده شود. از این رو اگر از این ظرفیت ها استفاده بهینه شود قطعا این پارک به قطب فرهنگی وهنری شهر تبریز تبدیل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن تاکید به کار کارشناسی در روند واگذاری این سوله ها گفت: در روند واگذاری این سوله ها علاوه بر اینکه امور فرهنگی باید در اولویت شهرداری باشد اما وجه اقتصادی قضیه نیز باید مد نظر قرار بگیرد تا هزینه های جاری نگهداری این سوله ها نیز تامین شود.

وی با اعلام اینکه عملیات عمرانی فاز دوم این پارک نیز در حال پیشرفت است، افزود: اقدامات خوبی در راستای تجهیز و بهره برداری از فاز دوم این پارک در حال انجام است که امیدوارم با بهره برداری کامل از این پارک شهروندان عزیز بتوانند از این فضای زیبا نهایت استفاده را ببرند.

رشیدی در پایان با اشاره به موقعیت خاص این پارک ودسترسی آسان شهروندان به این مجموعه، تصریح کرد: از لحاظ وسعت در مرکز شهر چنین پارکی وجود ندارد، لذا این مجوعه می تواند یکی از پارک های خانواده محور شهر تبریز باشد.

تقدیر عضو شورای شهر تبریز از اقدامات شهرداری منطقه ۳ تبریز در فاز دوم پارک باغشمال

همچنین دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز از اقدامات شهرداری منطقه ۳ در راستای آماده سازی فاز دوم پارک باغشمال وهمچنین توسعه فضای سبز اظهار رضایت نمود و گفت: چندین بار ضمن بازدید و آشنایی با بخش های مختلف این پارک در جریان اقدامات شهرداری منطقه ۳ تبریز در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز شهری و همچنین نحوه احداث این پارک قرار گرفته ام.

رسول برگی با اعلام این مطلب گفت: اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری  منطقه ۳ در احداث این پارک قابل تقدیر است.

وی خواستار تسریع در روند واگذاری سوله های موجود در این پارک شد و افزود: واگذاری این سوله ها به امور فرهنگی در رفع برخی کمبودهای فضاهای فرهنگی این  منطقه تاثیر بسزای خواهد داشت، وما آن را به فال نیک می گیریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات