اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارزشیابی عملکرد شهرداری منطقه۹ با QR Code

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارزشیابی عملکرد شهرداری منطقه۹ با QR Code

به گزارش شهریار ، برابر ابلاغ بخشنامه استقرار سامانه سنجش رضایت مردمی از کارکنان دستگاه های اجرایی کشور، طرح کیو آر کد، ( شناسه دو بعدی )، روشی مناسب و نوین برای دسترسی آسان شهروندان به اعلام میزان رضایت خود نسبت به رفتار و عملکرد نیروی انسانی شاغل است. هر شهروند مراجعه کننده به قسمت های مختلف شهرداری منطقه خود می تواند با اسکن بارکد مربوط به آن بخش، با تلفن همراه خود، نظر خود را در سامانه رضایت سنجی کیو آر کد اعلام کند.

اکبر دنیادوست، شهردار منطقه، در این باره، گفت: باور عمومی در مدیریت شهری بر این اصل استوار است که شهروندان، ولی نعمت و نایبان اصلی در مدیریت شهری هستند و تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدیریت شهری باید در مسیر خدمات رسانی و برآورد رضایت شهروندان به خدمت گرفته شود. از این رو بر کلیه کارکنان و مدیران شاغل در مدیریت شهری است که با احترام و صبر و متانت، با شهروندان مراجعه کننده برخورد نمایند و پاسخگوی راستین درخواست های مردمی باشند.

شهردار منطقه ۹ همچنین افزود: رصد عملکرد نیروی انسانی با استفاده از کیو آر کد به نظارت و سنجش بر نوع و نحوه ارایه خدمات متنوع و گسترده تعریف شده در مدیریت و حکمرانی شهری توسط منابع انسانی شاغل در بخش های مختلف ستادی و اجرایی اطلاق می گردد که روشی سریع تر، دقیق تر و کم هزینه تر نسبت به اقدامات مرتبط در گذشته برای کسب میزان رضایت ارباب رجوع به شمار می آید. از این رو، این شهرداری اقدامات لازم جهت تهیه شناسه های دو بعدی مربوط به هر کدام از پرسنل این منطقه ( تولید و چاپ ) و سپس، نصب این شناسه ها در ورودی دفاتر کاری به نحوی که در معرض دید عموم شهروندان باشد را توسط اداره برنامه ریزی و منابع انسانی منطقه به انجام رسانیده است.

دنیادوست اظهار امیدواری کرد: طی یک هفته آینده، تمامی دفاتر و ساختمان های ستادی و اجرایی این منطقه به کیو آر کد مجهز شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات