آغاز عملیات بهسازی و مناسب سازی ضلع جنوب غربی مقبره الشعرا

آغاز عملیات بهسازی و مناسب سازی ضلع جنوب غربی مقبره الشعرا

به گزارش شهریار ، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه و صیانت از حقوق شهروندان ، زیباسازی و رونق بخشیدن به مجموعه فرهنگی - تاریخی مقبره الشعرا، بهسازی و مناسب سازی ضلع جنوب غربی مقبره الشعرا با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و ۴ هزار متر مربع مساحت با استفاده از سنگ حکمی اسپراخون و همچنین ترکیبی از سنگ قرمز آذرشهر و سنگ کوبیک آغاز شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه ها و در عین حال انتظار معلولین از مدیریت شهری متناسب سازی معابر و فضاهای شهری برای اقشار مختلف است و در این راستا با توجه به وضعیت نامناسب کفسازی ضلع جنوب غربی مقبره الشعرا معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۰ نسبت به بهسازی ، مناسب سازی و ایمن سازی ضلع مذکور را برای معلولان اقدام و پروژه های عمرانی خود را در مقبره الشعرا اجرایی می کند.

زارعی با اشاره به دیگر اقدامات انجام یافته در این محدوده از مقبره الشعرا تصریح کرد: سنگفرش ضلع شمالی و صحن جنوبی مقبره الشعرا، بهسازی و مناسب سازی معابر از طریق اجرا پله و رمپ مناسب برای معلولان، توجه به مبلمان مجموعه با نصب نیمکت های سنگی و چوبی و... از دیگر اقدامات انجام یافته در این پروژه به شمار می رود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات