راهیابی شهرداری تبریز به مرحله نهایی رویداد جهانی شهرسازی ۲۰۲۴ Livcom

راهیابی شهرداری تبریز به مرحله نهایی رویداد جهانی شهرسازی ۲۰۲۴ Livcom

به گزارش شهریار ، محمد عزتی با اعلام این خبر اظهار کرد: جوایز بین المللی برای جوامع قابل زندگی ( LivCom ) در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد و در واقع یکی از مهمترین مسابقات جوایز جهانی است که تمرکز آن بر ارزیابی بهترین عملکرد بین‌المللی در مورد مدیریت محیط و توسعه محلی است.
وی هدف جوایز LivCom توسعه و به اشتراک گذاری بهترین شیوه های بین المللی، با هدف بیشتر بهبود کیفیت زندگی شهروندان از طریق ایجاد "جوامع قابل زندگی" خواند و تصریح کرد: LivCom به عنوان یک مسابقه تحت حمایت سازمان ملل، از سال ۲۰۰۷ با برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد ( UNEP )  بر اساس یک تفاهم نامه همکاری می کند و علاوه بر آن با چندین آژانس سازمان ملل متحد و سازمان های بین المللی نیز همکاری دارد.

گفتنی است این رویداد، یک تبادل جهانی منحصر به فرد از بهترین تجربیات بین المللی و رویدادهای اجتماعی عالی در زمینه مسائل شهری است و فینال امسال به موازات دوازدهمین مجمع جهانی شهری (۱۲ WUF )، از ۴ تا ۷ نوامبر ( ۱۴ تا ۱۷ آبان) سال جاری، به میزبانی کشور مصر برگزار می‌شود و بسیاری از موسسات و جامعه‌های بین المللی فعال در حوزه شهرسازی دربرگزاری این رویداد مشارکت دارند.

شهرداری تبریز از ۲ سال قبل تمرکز زیادی بر اجرای پروژه‌های احیا و بازآفرینی فضاهای شهری داشته است از جمله این پروژه‌ها می توان به اجرای پیاده‌راه‌های مصوب، بازپیرایی جداره‌های تاریخی، سنگفرش معابر تاریخی، تملک و احیای ابنیه و مجموعه‌های تاریخی و ... اشاره کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات