پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی عملیات عمرانی باغ موزه ستارخان

به گزارش شهریار ، هادی مقدم‌زاده امروز در پنجمین قرار خدمت از دور ششم قرارهای خدمت شهرداری که در منطقه ۴ برگزار شد، اظهار کرد: اجرای عملیات عمرانی محوطه باغ موزه ستارخان به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با اعتبار اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه ۴ در حال اجراست.

وی بودجه عمرانی این منطقه در سال جاری را ۷۰۸ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این بودجه در ۵۴ ردیف تعریف شده و ۳۰ مورد آن صرفا عمرانی است. همچنین ۷۵ درصد از بودجه عمرانی تحقق یافته و تحقق بودجه صرفا عمرانی نیز ۸۶ درصد است.

مقدم‌زاده همچنین از آسفالت ریزی ۴۴ هزار تنی در سطح این منطقه از ابتدای سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این منطقه در حوزه در آسفالت ریزی اساسی بین دیگر مناطق دارای رتبه نخست بوده و در لکه گیری نیز در جایگاه چهارم بین دیگر مناطق قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در بررسی ردیف‌های عمرانی بودجه این منطقه خاطرنشان کرد: جهت مدیریت بهینه آب خام ۵ میلیارد تومان اعتبار، خرید باکس‌های زباله ۲۰ میلیارد تومان، ساماندهی و احداث و تعمیر سرویس های بهداشتی ۵ میلیارد تومان، احداث بازارچه  محلی خیابان ستارخان ۱۰ میلیارد تومان، احداث ایستگاه آتش نشانی در خیابان ارتش و... از جمله این موارد است.

به گفته مقدم‌زاده، پروژه احداث شهربازی مسقف با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: مقام سازی زیرساخت‌ها و شریان‌های حیاتی سطح منطقه اعم از میدان جهاد و منجم، تکمیل نواقص میدان آذربایجان، بررسی طرح بدنه سازی میدان آذربایجان، اجرای طرح های ترافیکی، ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند،  تجهیز ماشین آلات سنگین، کمک به تجهیز زیرساخت‌های مساجد و... از دیگر برنامه های عمرانی این منطقه خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای طرح «حیات من» در ۴ مجتمع مسکونی سطح منطقه خبر داد و گفت: همچنین در آستانه سال تحصیلی جدید طرح «خانه من» نیز در ۵۱ مدرسه منطقه اجرایی شده است. در این بین نحوه استفاده از نرم افزار بهروب نیز در ۵۰ مدرسه سطح منطقه آموزش داده شده که در نتیجه آن ۲ هزار نفر از ساکنان منطقه ۴ تبریز در این سامانه ثبت نام کرده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات