آسفالت و نورپردازی مسیر رفت و برگشت چایکنار تکمیل شود

آسفالت و نورپردازی مسیر رفت و برگشت چایکنار تکمیل شود

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار امروز در پنجمین قرار خدمت از دور ششم قرارهای خدمت شهرداری که در منطقه ۴ برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد:طرح 'خانه من' امسال در بیش از ۱۵۰ مدرسه  اجرا شده و در آستانه بازگشایی مدارس تلاش شده است تا با اجرای این طرح فضای مفرحی برای دانش‌آموزان نسبت به سال‌های گذشته فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای عملیات عمرانی سنگفرش و آسفالت معابر شهر خاطر نشان کرد: مدیریت و کاهش ترافیک یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری است و مدیران نیز باید با اقدامات عمرانی توجه ویژه ای به مقوله ترافیک شهری داشته باشند.

شهردار تبریز افزود: آسفالت ریزی و سنگفرش مناطقی که نقش موثری در افزایش ترافیک دارند باید تا زمان بازگشایی مدارس به اتمام برسد.

یعقوب هوشیار همچنین از افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه امسال منطقه چهار تبریز نسبت به سال آخر دوره پنجم شورای شهر خبر داد و گفت: در سال جاری باتوجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر این منطقه، نزدیک به  ۵۰۰ میلیارد تومان غیر از تکالیف بودجه‌ای خود منطقه، اختصاص داده شده است و برهمین اساس برای احداث تقاطع غیرهسمطح شهید مالک رحمتی که در حوزه استحفاظی منطقه ۴ واقع شده، ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

هوشیار با اشاره به اهمیت پیگیری مجدانه مصوبات قرار خدمت در مناطق دهگانه شهرداری اظهار کرد: ۱۵۶ مصوبه قرار خدمت در این منطقه  اجرا شده است.

شهردار تبریز در پایان بر لزوم توسعه فضای سبز و در اولویت قرار دادن پارک بزرگ  تبریز در برنامه های سال آتی منطقه ۴، تاکید کرد و خاطرنشان کرد: شهرداران نواحی در زمینه احصا و پیگیری مشکلات محلات فعال‌تر از قبل عمل کنند.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست آخرین سال شورای پنجم، ۵ هزار تن آسفالت در منطقه چهار  توزیع شده بود، گفت: این در حالی است که شش ماهه نخست امسال  ۶۰ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه توزیع شده که از این لحاظ رتبه اول در بین مناطق دهگانه را به خود اختصاص داده است.

شهردار تبریز در پایان خطاب به مدیران بر تکمیل آسفالت ریزی و نورپردازی مسیر رفت و برگشت چایکنار و نوسازی باکس‌های زباله این مسیر در حداقل زمان ممکن تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات