شهرداری تبریز دستگاه برتر استانی اقامه نماز شد

شهرداری تبریز دستگاه برتر استانی اقامه نماز شد

به گزارش شهریار ، محبوب تیزپاز نیاری در جریان برگزاری بیست و ششمین جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز با اشاره به اینکه شهرداری تبریز دستگاه برتر استانی اقامه نماز انتخاب شده است افزود: برنامه ریزی های جامعی برای تجهیز تمامی نماز خانه های شهر صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: شهرداری تبریز در کنار برگزاری جلسات تخصصی و اجرای مصوبات مربوطه با حضور اعضای ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز، گام های اساس در مناطق دهگانه و سازمان های تابعه برای توسعه زیرساخت های اقامه نماز هم برای کارکنان شهرداری تبریز و هم برای شهروندان برداشته است.

تیزپاز نیاری همچنین بر اهمیت تجهیز تمامی نمازخانه های سطح شهر تاکید کرد و گفت: بر اساس مصوبات بیست و ششمین جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز، کارگروه ویژه ای برای ارزیابی نماز خانه های سطح شهر با هدف تجهیز و ایجاد جذابیت های مضاعف تشکیل می شود.

وی ادامه داد: افزایش اشتیاق شهروندان برای بهره مندی از ظرفیت نماز خانه های شهری یکی از مهمترین اهداف ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز است و اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مصوبات این ستاد در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات