پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

به گزارش شهریار ، بر اساس تاکید یعقوب هوشیار شهردار تبریز مبنی بر افتتاح پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی در بامداد ۳۱ شهریور ماه، بدون تشریفات و مراسم افتتاحیه، به بهره برداری رسید.

حسین منیری فر شهردار منطقه هشت تبریز در خصوص این پروژه گفت: میدان شهید بهشتی یکی از مهم ترین میادین شهری تبریز است که شهرداری منطقه ۸، از ماه های گذشته عملیات تخریب آسفالت، زیرسازی، بتن ریزی و سنگفرش قسمت سواره رو را به متراژ دوازده هزار متر مربع اجرایی کرده و با تلاش شبانه روزی عوامل عمرانی و خدماتی منطقه ۸، این پروژه مهم شهری، همزمان با هفته وحدت تکمیل و به بهره برداری رسید.

منیری فر به وسعت این پروژه اشاره کرده و گفت: در پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی، کفسازی قسمت سواره رو  به متراژ ۱۲۰۰۰ مترمربع و اصلاح پیاده روها به متراژ ۴۰۰۰ مترمربع اجرایی شده و در کنار آن ست بازی کودکان در مرکز میدان نصب شده و سیستم روشنایی کل میدان با نصب تیرهای روشنایی جدید تامین شده است که شهرداری منطقه ۸ بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه کرده است.

شهردار منطقه ۸ در پایان خاطر نشان کرد: در راستای افزایش جلوه گری و اجرای با کیفیت این پروژه، کفسازی میدان شهید بهشتی، با استفاده از کفپوش های بتنی رنگی اجرایی شده است که زیبایی منحصر بفردی به این میدان بخشیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات