شیوه نامه تهیه پیوست فرهنگی پروژه های شهرداری تبریز به تصویب شورای شهر رسید

شیوه نامه تهیه پیوست فرهنگی پروژه های شهرداری تبریز به تصویب شورای شهر رسید

به گزارش شهریار ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دویست و دوازدهمین جلسه خود طرح شیوه نامه تهیه پیوست فرهنگی پروژه های فرهنگی شهرداری را در حالی به تصویب رساندند که پیش از این، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز طی جلسات تخصصی اعلام موافقت کرده بود.

تصویب پرونده های مولد سازی در حوزه کاربری های عمومی شهر تبریز از دیگر مصوبات این جلسه شورای اسلامی شهر با لحاظ تاییدیه کمیسیون شهرسازی و معماری پس از ارائه گزارش تکمیلی شهردار تبریز، بود.

همچنین در این جلسه طی ارائه گزارشی از سوی علی رضا نوای باغبان در خصوص عملکرد سه ساله کمیته حسابرسی شهرداری تبریز که ریاستش نیز به عهده وی است، با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مصوب شد این کمیته یک سال دیگر به کار خود ادامه دهد.

اصلاح عناوین بودجه مصوب سال جاری در خصوص واگذاری اجرای طرح تملک باغات لاله به شهرداری منطقه ۲ و واگذاری اجرای طرح تملک مسیرگشایی خیابان مفتح و اتصال آن به پروژه بزرگ طرح نجات تبریز با تولیت شهرداری منطقه یک از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود. گفتنی است جابجایی تولیت این پروژه ها نقش مهمی در تسریع روند اجرایی ایفا خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، طرح دو فوریتی تشویقی استقبال از سال تحصیلی جدید مبنی بر استفاده رایگان و بهینه شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی، تقویت ساز و کار مسافرپذیری قطار شهری و اتوبوسرانی مسیر بی‌آر تی به مدت یک هفته از یک تا هفت مهر اعلام وصول و به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات