طرح استقبال از مهر توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در ۵۳ مدرسه اجرایی شد

طرح استقبال از مهر توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در ۵۳ مدرسه اجرایی شد

به گزارش شهریار ، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بازگشائی مدارس و به منظور رفاه حال دانش آموزان در آغازین روزهای سال تحصیلی ۱۴۰۳، طرح استقبال از مهر در ۵۳ مرکز تحصیلی سطح حوزه این منطقه به اجرا درآمد.

شهردار منطقه ۲ افزود: در همین راستا توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آسفالت ریزی محوطه داخلی سه مدرسه از جمله مدارس قمر بنی هاشم کوی سهند ائل گلی، پناهی آبرسان و شاهد زعفرانیه با استفاده از جمعاً ۲۱۵ تن آسفالت بهسازی شده است.

وی، همچنین از انجام پاره ای از فعالیت های خدمات شهری که توسط نواحی سه گانه شهرداری منطقه ۲ به انجام رسیده هم توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ترمیم و لکه گیری محوطه داخلی مدارس، تنظیف و رفت و روب اساسی، رنگ آمیزی نیمکت ها و تعویض پرچم های فرسوده، بهسازی فضای سبز و تعویض جداول شکسته، رفع خطر و حذف موانع فیزیکی محوطه مدارس و... از جمله خدمات ارائه شده به ۵۳ مدرسه سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ برای استقبال از مهر محسوب می شود.

شهردار منطقه ۲ همچنین با اشاره به اجرای طرح حیاط پویا در سطح مدارس این منطقه گفت: رنگ آمیزی محل ورزش در محوطه مدارس و احیای بازی های سنتی با انجام رنگ آمیزی از طرح های حیاط پویا به شمار می آید.

علی پور، زیباسازی محوطه بیرونی و دیوارهای ۱۰ مدرسه سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ را با انجام طرح های گرافیکی در راستای زیباسازی بصری از دیگر اقدامات به انجام رسیده نام برد که توسط واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری به اجرا درآمده است و افزود: نقاشی و طراحی دیواری دو مدرسه دیگر نیز در دست اقدام و اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات