پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی به بیش از ۹۴۰۰ تماس تلفنی

پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی به بیش از ۹۴۰۰ تماس تلفنی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، عملکرد اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در بازه زمانی یکم فروردین تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ حاکی از آن است که این اداره طی این مدت به ۹۴۰۵ تماس تلفنی ارباب‌رجوعان و تماس‌های کارشناسان مرکز پاسخ داده است. همچنین ۳۵۰۱ نامه از درخواست‌های مردمی به معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها توسط اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است. در بخش ارتباطات حضوری، ۱۲۱ نفر از ارباب‌رجوعان به صورت حضوری پاسخ دریافت کرده‌اند. همچنین، درخواست‌های مردمی ارسال‌شده به پست الکترونیکی ارتباط مستقیم با وزیر به ۸۸۲۱ مورد رسیده است. گزارش ملاقات‌های مردمی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها به تعداد ۱۶۸۶ مورد ثبت شده است. علاوه بر این، در این مدت ۴۲۵ مورد ارتباط از طریق چت آنلاین صورت گرفته است. از میان پرتکرارترین درخواست‌ها و شکایات ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات